Zee321
Member since Aug 2011
Dreams
Oldbury | Furniture Shops
01 Aug 2017
Disappointed
1
I went into dreams today due to a problem that's occurred with a bed I purchased, I was told to call the customer service line to report any problems. Called and reported my fault, the slat ends to my son's ottoman bed need replacing as the plastic has started to crumble, was asked to leave my details as they would contact the supplier and get back to me.
I got a call back the same day to say sorry they have discontinued this bed and there is nothing they could do. I have 3 beds purchased from this company and find unless your bed is still under warranty they will not help. I even offered to pay for the parts and delivery. Will not be purchasing a bed from them again and certainly wouldn't recommend this company.
I got a call back the same day to say sorry they have discontinued this bed and there is nothing they could do. I have 3 beds purchased from this company and find unless your bed is still under warranty they will not help. I even offered to pay for the parts and delivery. Will not be purchasing a bed from them again and certainly wouldn't recommend this company.
Askews Legal LLP
Coventry | Solicitors
23 Jul 2017
Very slow on conveyancing
1
I'm currently using this solicitors firm for conveyancing and it's been nearly 4 months and we still haven't exchanged/completed on our purchase. I've found the whole process very slow and I am having to chase them, when they should be updating me on both the sale and purchase.
I will certainly not be using this firm again.
I will certainly not be using this firm again.
SolicitorsI-1
13 Oct 2017
Dear Zee, I have noted your comments and I am sorry to hear that you believe our service has been slow. I can assure that it is our practice to deliver the highest standards and if matters have fallen below your expectations I would wish to address them. Please can you contact me directly with your name and matter reference so I can personally review your file. Email: enquiries@askewslegal.co
Dear Zee, I have noted your comments and I am sorry to hear that you believe our service has been slow. I can assure that it is our practice to deliver the highest standards and if matters have fallen below your expectations I would wish to address them. Please can you contact me directly with your name and matter reference so I can personally review your file. Email: enquiries@askewslegal.co
Zee321
13 Oct 2017
Thank you for your comment, but after finally completing after several months I wish no longer to deal with your firm and certainly would not be recommending your firm for conveyancing.
Thank you for your comment, but after finally completing after several months I wish no longer to deal with your firm and certainly would not be recommending your firm for conveyancing.
SolicitorsI-1
20 Oct 2017
Dear Zee, I am still sorry to hear your comments. However, at the very least I would urge you to email me your name and property address you were purchasing so a thorough investigation can be concluded. I have spoken to my conveyancing team and they are unaware of any client complaint and without a file to refer to I am unable to complete my investigation of your review. I am also unable to identify you as a client of our firm by the username you are using here on Yell. I wish to assure you that we take all complaints seriously. It is important that I understand where we failed you so that this does not happen again. I look forward to hearing from you.
Dear Zee, I am still sorry to hear your comments. However, at the very least I would urge you to email me your name and property address you were purchasing so a thorough investigation can be concluded. I have spoken to my conveyancing team and they are unaware of any client complaint and without a file to refer to I am unable to complete my investigation of your review. I am also unable to identify you as a client of our firm by the username you are using here on Yell. I wish to assure you that we take all complaints seriously. It is important that I understand where we failed you so that this does not happen again. I look forward to hearing from you.
Business Response
27 Nov 2019
Complaint closed as we have been unable to identify the user here as a client of Askews.
Complaint closed as we have been unable to identify the user here as a client of Askews.
Talbots Law
Birmingham | Legal Services
21 Jul 2017
Poor Service
2
I have used this company for conveyancing around 4 times now, used 2 different solicitors at this practice for purchasing and selling.
In my most recent experience, I have found I was constantly having to chase them for an update and their process this time was very slow and very stressing, I have found the staff have been helpful but the solicitors themselves seem to take there time on completing and need to be aware who the customer is.
I have also noticed they have delayed forwarding full payment for the stamp duty which, when claiming back causes problems and is another very stressing process. Moving house in its self is very stressful without having to constantly chase solicitors. I don't think I will be using them again.
In my most recent experience, I have found I was constantly having to chase them for an update and their process this time was very slow and very stressing, I have found the staff have been helpful but the solicitors themselves seem to take there time on completing and need to be aware who the customer is.
I have also noticed they have delayed forwarding full payment for the stamp duty which, when claiming back causes problems and is another very stressing process. Moving house in its self is very stressful without having to constantly chase solicitors. I don't think I will be using them again.
Business Response
22 Jul 2017
Thank you for taking the time to review our company. We are sorry to hear that you did not have a good experience the 2nd time around. Feedback along with constructive critism is always welcomed as it will help us to improve our service. Please can you contact the office directly so as we can discuss your grievances in further detail and hopefully we can come to an amicable solution. Kind regards Seymour Luke Ltd
Thank you for taking the time to review our company. We are sorry to hear that you did not have a good experience the 2nd time around. Feedback along with constructive critism is always welcomed as it will help us to improve our service. Please can you contact the office directly so as we can discuss your grievances in further detail and hopefully we can come to an amicable solution. Kind regards Seymour Luke Ltd
Business Response
22 Jul 2017
Thank you for taking the time to review our company. We are sorry to hear that you did not have a good experience the 2nd time around. Feedback along with constructive critism is always welcomed as it will help us to improve our service. Please can you contact the office directly so as we can discuss your grievances in further detail and hopefully we can come to an amicable solution. Kind regards Seymour Luke Ltd
Thank you for taking the time to review our company. We are sorry to hear that you did not have a good experience the 2nd time around. Feedback along with constructive critism is always welcomed as it will help us to improve our service. Please can you contact the office directly so as we can discuss your grievances in further detail and hopefully we can come to an amicable solution. Kind regards Seymour Luke Ltd
Nicki's Fish Bar 9
Halesowen | Fish and Chip Shops and Restaurants
17 Jul 2017
Great Food and Friendly Staff
5
Nicki's is my local fish & chip shop, I've been using them for many years, can't beat their chips, the kids enjoy the specials. The staff are so friendly always welcome you with a smile and ask how you are. I would highly recommend them and they also take phone orders. Great Service & Great Food Choice.
This business is no longer on Yell
Unknown | Unknown
17 Jul 2017
Great Food
5
Noble House is our local takeaway and within walking distance, we all enjoy the food and always order the same every time. Our favourite is the special sweet chilli chicken. I would highly recommend this takeaway.
Chicken.com
Birmingham | Takeaway Food
17 Jul 2017
Terrible Service & Food
1
Ordered food from this company, took them 2 hrs to deliver after chasing them for an update on how long it was going to take, when they finally delivered the food, the chicken box was dripping with fat & had soaked through the box & the chips tasted as if they had been cooked & re-heated, dry & tasteless, would not recommend this company and certainly wouldn't use them again.
Wilkins Chimney Sweep Halesowen
Halesowen | Chimney Sweeps
11 Jul 2017
Great Service
5
I used this company just before I moved into my new house over Christmas, they came and gave my fireplace & chimney a good clean, the young chap advised me to get my fire cleaned and serviced once a year and took down my details to contact me again in a years time. He did a great job and cleaned up before he left.
This business is no longer on Yell
Unknown | Unknown
11 Jul 2017
Love the food at TGI's
5
We recently had a meal at TGI's with the family, it's a great location and one of our favourite restaurants, we always enjoy the food and the kids love the Oreo shakes. I would highly recommend eating here and they do great cocktails.
Bella Italia
Newcastle Upon Tyne | Italian Restaurants
11 Jul 2017
Great Food
5
Had a lovely meal on Saturday with my family, great location, plenty of bars & places to eat near by, staff were very friendly & polite. Would recommend...
Hotel Novotel
Milton Keynes | Hotels
11 Jul 2017
Great Central Location
5
Stopped at the Novotel for a overnight stay with the family, great location and chose this hotel because it has a swimming pool, had a lovely morning swim followed by a great breakfast. Would highly recommend.