RokkyS
Member since Apr 2017
Car Key Solutions
London | Locksmiths
DO NOT USE THIS COMPANY
1
Very disappointed with the level of customer service from car key solutions. My key has fallen apart after a short period of time. Called today and they were not helpful at all even as a repeat customer. Terrible customer service.
15 Mar 2023
Dear Rokky, ​Thank you for your feedback! We repaired your key on August 7, 2020 and provide a 6-month warranty for this service. After a year, you called us and informed us that your key was no longer working (remotely). As an exception, because of the Covid situation, we offered you a free check and repair at one of our workshops. We understand that this was a difficult time for ​everyone. When you arrived in September 2021, we repaired the key and informed you that the car also had an electronic fault. ​Now you have contacted us again, ​as we informed you over the phone, unfortunately the key does not have warranty anymore​, ​however, we did offer to inspect it for free at one of our workshops so that we could provide you advice on the matter. Please don't hesitate to get in touch with us if you want to talk about this in more detail. Regards, CarKeysSolutions Team!
15 Mar 2023
Dear Rokky, ​Thank you for your feedback! We repaired your key on August 7, 2020 and provide a 6-month warranty for this service. After a year, you called us and informed us that your key was no longer working (remotely). As an exception, because of the Covid situation, we offered you a free check and repair at one of our workshops. We understand that this was a difficult time for ​everyone. When you arrived in September 2021, we repaired the key and informed you that the car also had an electronic fault. ​Now you have contacted us again, ​as we informed you over the phone, unfortunately the key does not have warranty anymore​, ​however, we did offer to inspect it for free at one of our workshops so that we could provide you advice on the matter. Please don't hesitate to get in touch with us if you want to talk about this in more detail. Regards, CarKeysSolutions Team!
Cancel Update
1000 characters limit
Car Key Solutions
London | Locksmiths
Great job today!!
5
Great job today from andrei. Fixed the door lock and replaced my faulty key. Would recommend 100%.
10 Mar 2021
Thanks for leaving a review, and mentioning Andrei. You’re right, Andrei is always going above and beyond. We’ll be sure to share your praises with them!
10 Mar 2021
Thanks for leaving a review, and mentioning Andrei. You’re right, Andrei is always going above and beyond. We’ll be sure to share your praises with them!
Cancel Update
1000 characters limit
Gadget Studios
London | Sound Recording Services
IF YOU ARE LOOKING TO RECORD A TRACK GADGET STUDIOS IS THE PLACE TO BE!!
5
Very professional, friendly, and great results! Gadget studios is defently the place to be if you want to create a track or album.. Denis is awesome, makes you feel very welcome and at ease. Highly recommended
Cancel Update
1000 characters limit
Xercise4less
Hounslow | Health Clubs
AVOID AT ALL COSTS!! HOUNSLOW BRANCH
1
AVOID AT ALL COSTS!! Absolutly disgusted by the level of customer service by Xercise4less Hounslow. FROZE my membership due to mental health issues and they continued to take payments from my bank. They are now sending ballifs to my property Because of there mess up. Emailed them several times and even visited the hounslow gym but kept getting told a member of management will call and resolve this. Months have passed and guess what? No communication what so ever!
Cancel Update
1000 characters limit