FrankA-63
Member since Mar 2020
Traynors
Dungannon | Car Radiators
selling faulty, rusty parts, stay away from them
1
They delivered a towbar that was so rusty that the garage denied to fix it for security reasons. After asking for a refund they just refused. Incredible company, stay away from them.
06 Mar 2020
Hello Frank, I'm sorry you have had a bad experience with us. I have spoken with my colleague who you were speaking to. He did explain over the phone that we can exchange or refund the item but we need the towbar back to inspect. Sinead@Traynors
06 Mar 2020
Hello Frank, I'm sorry you have had a bad experience with us. I have spoken with my colleague who you were speaking to. He did explain over the phone that we can exchange or refund the item but we need the towbar back to inspect. Sinead@Traynors
Cancel Update
1000 characters limit