Williams Removals

1st Class Removals In South Wales

11 Hendre Rd, Pencoed, Bridgend, CF35 6TA Directions

Tel 01656 862743
   Open today 07:30 - 19:30

Why Choose Us?

We Are Specialists
Fully Insured
Enviable Reputation

Business overview

Are you looking for a first class removals company? If so contact B Williams today....

With over 20 years of experience, our family owned removal company provides reliable removals for both commercial and domestic customers, for moves locally or nationally. We offer excellent value for money and will beat any like for like quote.

At Williams Removals we understand the moving process can be a hectic time for all involved, let us lighten the load with a smooth move. Our professional team have a wealth of experience in removals, from single properties, to large businesses, no job is too small.

We pride ourselves on our professional and punctual service and are pleased to say many of our bookings, as much as 70%, are generated through satisfied customers' word of mouth recommendations or repeat work.

Punctuality and professionalism are paramount to us, you can be assured on the day of your move we will arrive on time, ready to go. Our experienced team take care of every aspect of your move, from the lifting and carrying to the unloading.

Photos

Image 2 of Williams Removals
Image 3 of Williams Removals

Products & Services

Commercial removals

Domestic removals

Boxes

Business & industrial removals

Furniture removals

Long distance removals

Man and van

National removals

Overseas removals

Packing services

Part load removals

Piano removals

Removals

Single item removals

Commercial storage

Domestic storage

Reviews

Fantastic moving experience 😀

5
Dave and the lads were awesome, nothing was too much trouble. They went over and above what I expected them to do. Fantastic service, very friendly and very professional. If you are planning a move, give Williams Removals a call you won't be disappointed. Fantastic service, great attitude and a very competitive price.
Cancel Update
1000 characters limit

Excellent Home Removal Service

5
Williams Removal completed our home removal for an excellent price and very professional and hard working. Highly recommended. Many Thanks.
Cancel Update
1000 characters limit

Definitely Recommend

5
This friendly, helpful, professional Removals Company were polite, careful, mindful and had an attitude that nothing was too much for them. They provided a fantastic service which we really appreciated and we would not move with anyone else because of their reliability and their attention to our needs. Definitely Recommend This Company
Cancel Update
1000 characters limit

Bad experience, broken wardrobe carcass, dent and scratch on my cocktail cabinet, dented threshold.

1
We moved April 15th just two miles down the road. David put the carcass of one of my husbands matching wardrobes on the side of the van for the boys to carry. A gust of wind blew it out of the van, it smashed on the pavement. My husband took all the doors off the wardrobes before the move, also off our dresser, except for the cocktail cabinet part, which got dented and scratched. Our wardrobes and other furniture was as new, the wardrobe is not replaceable as the manufactures have gone into liquidation. This left us stuck for wardrobe space as it was a double hanging robe. They paid for a new wardrobe but of course does not match the one broken, and not of the same quality. They did pay for a hanging rail to tide us over.
They also dented the threshold in one of the bedrooms which was new, as we had laminate floors laid down before the move. We were gutted about the wardrobe and other items damaged. We would not recommend Williams Removal for a home move.
11 Jul 2019
Thank you for taking the time to review us, I am sorry you feel you had a bad experience, in the main it was an unfortunate accident caused by extreme weather conditions. We did try to accommodate you every step of the way and replaced the wardrobe with a wardrobe of your choice, we also refunded you for the cost to replace the dented threshold and as you stated paid for a hanging rail while you looked for a replacement wardrobe. This is certainly not a regular occurrence for us and I would hope that our one bad review would not put potential clients off. My sincere apologies again - David
11 Jul 2019
Thank you for taking the time to review us, I am sorry you feel you had a bad experience, in the main it was an unfortunate accident caused by extreme weather conditions. We did try to accommodate you every step of the way and replaced the wardrobe with a wardrobe of your choice, we also refunded you for the cost to replace the dented threshold and as you stated paid for a hanging rail while you looked for a replacement wardrobe. This is certainly not a regular occurrence for us and I would hope that our one bad review would not put potential clients off. My sincere apologies again - David
Cancel Update
1000 characters limit

Crazy! The cheapest and the best!!

5
David came around to quote very quickly and his quote was returned very quickly but in all honesty we choose Williams because he was easily the cheapest. We worried a little because of this. However, having had not so good experiences with removals before we were delighted. What pleasant, hard working lovely set of boys. Couldn’t do enough for us. We were stressing out as usual when they turned up but we were told to chill as they new what they were doing and would take the strain. So they did! Brilliant! Expericed! Pleasant and reasonable prices!
Cancel Update
1000 characters limit