2

Years
with Yell

The Landscape Centre

Landscape Materials, Sheds & Fencing!

Tipton Rd, Tipton, DY4 7UW Directions

Tel 0121 557 1743
   Now closed Open today 08:00 - 16:00

Why Choose Us?

Ample Parking
Competitive Prices
Reliable Service

Business overview

The Landscape Centre is a family run business and has been for over 20 years!

We supply a huge range of landscaping materials and we offer a shed & fencing fitting service.

We have built a reputation for manufacturing quality sheds, fencing products and

summerhouses.

THE PRODUCTS WE SELL ARE; AGGREGATES, BARK, DECKING, DECORATIVE GRAVEL, FENCING, GATES, IRONMONGERY, LAWN TURF & SOIL, PAVING, SHEDS, TIMBER & WE STOCK CHRISTMAS TREES AND STANDS DURING DECEMBER

The areas we cover are; Tipton, West Bromwich, Wednesbury, Great Barr, Walsall, Handsworth, Aldridge, Sutton Coldfield, Dudley, Sedgley, Wombourne, Oldbury, Smethwick, Edgbaston, Harborne, Halesowen, Blackheath, Bilston, Coseley, Wolverhampton, Birmingham & it's surrounding areas.

We are open 7 days a week and we offer a reliable delivery service!

Photos

Image 14 of The Landscape Centre
Image 29 of The Landscape Centre
Image 30 of The Landscape Centre
Image 15 of The Landscape Centre
Image 28 of The Landscape Centre
Image 27 of The Landscape Centre
Image 26 of The Landscape Centre
Image 3 of The Landscape Centre
Image 12 of The Landscape Centre
Image 24 of The Landscape Centre
Image 11 of The Landscape Centre
Image 13 of The Landscape Centre
Image 6 of The Landscape Centre
Image 5 of The Landscape Centre
Image 9 of The Landscape Centre
Image 8 of The Landscape Centre
Image 7 of The Landscape Centre
Image 4 of The Landscape Centre
Image 17 of The Landscape Centre
Image of The Landscape Centre
Image 23 of The Landscape Centre
Image 22 of The Landscape Centre
Image 10 of The Landscape Centre
Image 16 of The Landscape Centre
Image 18 of The Landscape Centre
Image 21 of The Landscape Centre
Image 20 of The Landscape Centre
Image 19 of The Landscape Centre
Image 2 of The Landscape Centre

Products & Services

Artificial Grass

Garden Sheds

Log Cabins

Playhouses

Railway Sleepers

Summerhouses

Turfing Services

Trellises

Gardens

Christmas Trees

Fencing Products

Timber Cutting

Reviews

Very disappointed

1
Very disappointed
The top grade turf is just the joke
Tellow old looking horrible quality turf
Cancel Update
1000 characters limit

Wrong items delivered

1
I bought some decking wood from this company, not only they deliver the wrong items, when question the delivery, they grumpily send the items and scratched up my gate, I have cctv camera and I’ll be taken these company to court.

Please avoid go to a proper company, they’re not good.
19 Jan 2021
Hi Gavin. It's a shame you feel you have to write a bad review after the good service we have given you on many occasions. We delivered the materials you ordered on Saturday. You had ordered 3x2 timbers instead of decking boards, your mistake not ours. Anyway, not a problem. You said you were desperate for the decking boards so we arranged to bring them to you the following day. On Sunday, we turned up as promised and you were out. We tried calling the bell and as there was no answer, we passed them through your gate.
19 Jan 2021
Hi Gavin. It's a shame you feel you have to write a bad review after the good service we have given you on many occasions. We delivered the materials you ordered on Saturday. You had ordered 3x2 timbers instead of decking boards, your mistake not ours. Anyway, not a problem. You said you were desperate for the decking boards so we arranged to bring them to you the following day. On Sunday, we turned up as promised and you were out. We tried calling the bell and as there was no answer, we passed them through your gate.
Cancel Update
1000 characters limit

First Choice

5
Nothing too much trouble for Ian and his crew of fantastic grafters. We always come here for anything we want in our garden. Always a fantastic job done, wouldn't go anywhere else. We'll done guys with our stunning pergola!!!!
19 Jan 2021
Thank you for the positive review Maria. I did see a photo of the pergola. It turned out well. Thanks again, Rob & Ian.
19 Jan 2021
Thank you for the positive review Maria. I did see a photo of the pergola. It turned out well. Thanks again, Rob & Ian.
Cancel Update
1000 characters limit

Great to deal with and efficient

5
These guys can’t do enough for you very friendly got my order sorted out in no time,very polite and reasonably priced delivery no problem considering the times we are living in at present. Will use again and recommend them to neighbours and friends. Thank you
Cancel Update
1000 characters limit

Just brilliant! 5*****

5
All I can say is wow!! Went above and beyond any expectation I had, amazing job done for me and at a fantastic price!
Cancel Update
1000 characters limit