Oakwood Motor Company

Call Today

26 Whitelegge St, Bury, BL8 1SW Directions

   Now closed Open today 09:00 - 18:00

Business overview

We have an extensive range of Audi, BMW, Mercedes-Benz, Skoda, VW and Tesla vehicles in stock. All our used cars at Oakwood Motor Company, come fully serviced, available with an optional industry-leading extended warranty, providing you with the confidence you need when purchasing a used vehicle. Our commitment to quality makes us the preferred choice for used car buyers in the whole North-West region. We offer a low finance interest rate starting from 9.9%. Refine your search below to find your next ideal used car. Lookout for our offers, such as finance deposit contributions, free full tank of fuel, free servicing and other deals.

Photos

Image 2 of Oakwood Motor Company
Image 3 of Oakwood Motor Company
Image 4 of Oakwood Motor Company
Image 5 of Oakwood Motor Company
Image 6 of Oakwood Motor Company
Image 7 of Oakwood Motor Company
Image 8 of Oakwood Motor Company

Products & Services

Audi Dealers

Car Finance

Car Supermarkets

Cars

Electric Cars

Electric Vehicles

Executive Cars

Family Cars

Hatchbacks

Hybrid Cars

Jaguar Dealers

Low Mileage Cars

Luxury Cars

Mercedes Dealers

Nissan Dealers

Part Exchange Service

Performance Cars

Sports Cars

Test Drives

Toyota Dealers

Vauxhall Dealers

Volkswagen Dealers

Volvo Dealers

MOT

Service

Reviews

Very unhappy

1
sold me a car with multiple issues,
11 Dec 2023
Hi, We are sorry to hear that you have had issues with your vehicle. We can't seem to find any information on our system under your name. Please send us an email with your details including the vehicle registration to [email protected] so we can look into this internally for you. Thanks, Oakwood Motor Company.
11 Dec 2023
Hi, We are sorry to hear that you have had issues with your vehicle. We can't seem to find any information on our system under your name. Please send us an email with your details including the vehicle registration to [email protected] so we can look into this internally for you. Thanks, Oakwood Motor Company.
Cancel Update
1000 characters limit

Lee from Bolton,Daniel from Bolton

5
Happy with new car and customer service
Cancel Update
1000 characters limit

Excellent service, amazing company!

5
Very pleased with the service from Oakwood, everyone was friendly and polite. We had a laugh which made the process faster and more enjoyable. Excellent!!!
Cancel Update
1000 characters limit

Great Service. Thanks

5
We were made to feel welcome throughout the whole process. The salesmen weren't pushy at all and let us make decisions in our own time. Very friendly. Great service. Thanks
Cancel Update
1000 characters limit

Faulty Car - Poor Customer Service

1
We bought a car in good faith and as soon as we hit the motorway way, warning lights came on, called Oakwood Motor Company up and they fobbed us off with "just needs a run on the motor way", "we drove it back on the motorway?". We agreed to put in to a local garage, £600+ engine repairs needed. They disputed the independent report because "its a good car that one", the warranty covered nothing and even if it did they wanted to do the work themselves to cut corners. We were told to bring the car back (live an hour away) and its for the customer to pay for the diagnostics and petrol costs. When we go there they did a quick check and said come back another day despite being told they can sort it the same day, yet more cost to us. This has ruined the whole experience as once they have the cash they just don't care. Stay clear!!!, plenty more used car dealers to choose from.
Cancel Update
1000 characters limit