Mobile Tyres 4 U

Mobile Tyre fitting

265-269 Kingston Rd, London, SW19 3NW Directions

Tel 0333 772 2003
   Open 24 Hours

Why Choose Us?

Mobile Service
Fitting Service Available
No Job Too Small

Business overview

24/7 Mobile Tyre fitting & 24/7 Breakdown recovery in London, Surrey & Kent.

Mobile Tyre Fitting & Recovery

We are a 24 hour mobile tyre fitting service for cars, vans and 4X4s, operating 7 days a week. We will come to your home/work/hotel or even roadside breakdown. (24hr MOBILE TYRE FITTING SERVICE,EMERGENCY ROADSIDE TYRE FITTING AND REPAIR.)

We stock most brands of tyres and sizes from budgets to all major brands such as: Michelin, Continental, Dunlop, Pirelli, Bridgestone, Goodyear, Hankook and Yokohama We have all the latest tyre changing equipment to change tyres up to 24 inch and computerised balancing equipment.

Photos

Image of Mobile Tyres 4 U
Image 3 of Mobile Tyres 4 U
Image 4 of Mobile Tyres 4 U
Image 5 of Mobile Tyres 4 U
Image 6 of Mobile Tyres 4 U
Image 7 of Mobile Tyres 4 U
Image 8 of Mobile Tyres 4 U
Image 9 of Mobile Tyres 4 U

Products & Services

car & vehicle dismantlers

alloy wheel repairs

alloy wheels

battery servicing

brakes repairs

breakdown recovery

car tyres

cars

mobile tyre fitting

mobile mechanics

online booking

tyre dealers

tyre fitting

tyre repairs

tyre services

vehicle recovery

Reviews

RIP off merchants unreliable

1
Agreed price over phone waited four hours for the to turn up and drive off when I wouldn’t pay more than the agreed price never use these guys rip off merchants
Cancel Update
1000 characters limit

Excellent

5
Excellent service, would definitely use again
Cancel Update
1000 characters limit

Tyre rescue

5
Thank god I found this company that got me out of a jam within an hour of my call . Friendly professional chap turned up took charge promptly. I highly recommend this company if like me your tyre bursts for no reason ( or maybe it was the curve that was to blame after all)
Cancel Update
1000 characters limit

Avoid completely. Dodgy.

1
I had called due to having a flat tyre at around 7:30-8PM. they requested I pay money upfront via PayPal which was done.
After this they told me 60 minutes and the driver will arrive.
I continued to call them and nobody had answered me.
Now my money has gone and I was stuck with with a flat tyre.

Avoid at all costs. They will steal your money and stop answering your phone calls.

I think the 5 star reviews are all fake. I’ve never heard of a company who requests money upfront.

Dodgy business.
23 Apr 2019
Dear Sirs Thank you for your review. Unfortunately, we are unable to identify you, as you did not leave an invoice number, name, email address, car reg, date time or place where your car was broken down. Therefore, we can only come to the conclusion that you did not use our service and such a transaction did not take place and you are not one of our customers and you could be a business competitor just trying to give us a bad name. If the above is not correct, please supply us with some more information. You can email us on ([email protected]) so we can investigate this matter, as such complaint was never received in our company and we would like to investigate and come back to you as we are sure that this did not happen. All jobs paid for are completed within the agreed time. Please get in touch with us within 28 days. If we do not hear from you, we will close the complaint, disregard your review as a non-customer.
23 Apr 2019
Dear Sirs Thank you for your review. Unfortunately, we are unable to identify you, as you did not leave an invoice number, name, email address, car reg, date time or place where your car was broken down. Therefore, we can only come to the conclusion that you did not use our service and such a transaction did not take place and you are not one of our customers and you could be a business competitor just trying to give us a bad name. If the above is not correct, please supply us with some more information. You can email us on ([email protected]) so we can investigate this matter, as such complaint was never received in our company and we would like to investigate and come back to you as we are sure that this did not happen. All jobs paid for are completed within the agreed time. Please get in touch with us within 28 days. If we do not hear from you, we will close the complaint, disregard your review as a non-customer.
Cancel Update
1000 characters limit

Very good service

5
Very good service, highly recommendable, very reasonably priced as well
Cancel Update
1000 characters limit