20+

Years
with Yell

Exlers Garage Ltd

33 Switchback Rd South, Maidenhead, SL6 7QE Directions

Tel 01628 626030
   Now closed Open Monday 08:00 - 17:00

Business overview

Excellent Service Since 1892

Exlers Garage was originally established in 1892, and to this day we pride ourselves on excellent workmanship and service.

Call us now for servicing, MOT Testing and repairs. We also cover brakes, clutches, engine diagnostics and air conditioning.

Products & Services

battery servicing

brakes & clutches

brakes repairs

car air conditioning

car batteries

car brakes

car diagnostics

car electrics

car repairs

clutch repairs

diesel engines

engine diagnostics

exhaust systems

garage services

mechanics

oil change

petrol engines

steering adjustment

vehicle inspection

wheel alignment

MOT Repairs

MOT Testing Class 4

gear box replacement

vehicle tracking

Credentials

Associations

  • Retail Motor Industry Federation (203318)

Reviews

Five star garage for reasonable prices

5
We are very lucky to have Exlers in Maidenhead. My family has used them for years and we have received nothing but courteous service that is reasonably priced.
Cancel Update
1000 characters limit

Brilliant Garage

5
I have been using Exlers ever since I came to Maidenhead. Always a brilliant, friendly service. Happy to heve them take care of my two cars.
Cancel Update
1000 characters limit

Rip off

1
I took my car there today for an engine problem. They charged me £98 but on the way home the engine was unchanged and the alarm light still on. They obviously hadn't touched it but were happy to take my money. Completely untrustworthy.
04 Mar 2015
Hello Derek
I am very sorry you did not enjoy your experience with us, if I remember correctly your car was a v6 Audi tt you were not booked in but we offered to look at it for you. We did a fault code read on your car and it came back with a miss fire on one of the cylinders so we replace the coil for this cylinders (please feel free to get this checked my another garage), then we run your car for 5-10 minutes with no miss fire, so we charged you for fault code read, coil and the time it took us. You then came back after driving away and reported it still had an issue and instead of asking to book your car in to be looked at you asked for a refund which we gave you! and you still have a new part fitted that you didn't have to pay for!.
04 Mar 2015
Hello Derek
I am very sorry you did not enjoy your experience with us, if I remember correctly your car was a v6 audi tt you were not booked in but we offered to look at it for you. We did a fault code read on your car and it came back with a miss fire on one of the cylinders so we replace the coil for this cylinders (please feel free to get this checked my another garage), then we run your car for 5-10 minutes with no miss fire, so we charged you for fault code read, coil and the time it took us. You then came back after driving away and reported it still had an issue and instead of asking to book your car in to be looked at you asked for a refund which we gave you! and you still have a new part fitted that you didn’t have to pay for!.
04 Mar 2015
Hello Derek
I am very sorry you did not enjoy your experience with us, if I remember correctly your car was a v6 audi tt you were not booked in but we offered to look at it for you. We did a fault code read on your car and it came back with a miss fire on one of the cylinders so we replace the coil for this cylinders (please feel free to get this checked my another garage), then we run your car for 5-10 minutes with no miss fire, so we charged you for fault code read, coil and the time it took us. You then came back after driving away and reported it still had an issue and instead of asking to book your car in to be looked at you asked for a refund which we gave you! and you still have a new part fitted that you didn’t have to pay for!.
Cancel Update
1000 characters limit

An asset to the local area

5
A great local garage, I've used them for servicing, repairs and MOTs. Good prices, and will give you an idea of cost ahead of work being done, work done very competently. Staff are always polite and friendly. A trust worthy firm and make it easy to keep my custom in the local area
27 Feb 2015
Completely untrustworthy as they tried to charge me for work they obviously hadn't done. My car was barely drivable but they charged me for parts, labour and worst of all, a test drive! Sharks.
Cancel Update
1000 characters limit