Enhanced Energy Solutions

18 Cotswold Crescent, Whiston, Rotherham, S60 4AX Directions

Tel 07739 833721
   Open 24 Hours

Business overview

Specialists in Domestic and Commercial Plumbing / Heating and Gas works

Over 10 years experience, British Gas trained, Gas safe registered and Fully Insured for all domestic,commercial and industrial works. No Call out charge with works being carried out from as little as £55. Our engineers are very fast, reliable and professional respecting your property as it was their own. We cover all works from dripping taps to complete heating installations. Free quotations and estimates offered.

Photos

Image 2 of Enhanced Energy Solutions
Image 3 of Enhanced Energy Solutions
Image 11 of Enhanced Energy Solutions
Image 10 of Enhanced Energy Solutions
Image 5 of Enhanced Energy Solutions
Image 9 of Enhanced Energy Solutions
Image 6 of Enhanced Energy Solutions
Image 7 of Enhanced Energy Solutions
Image 8 of Enhanced Energy Solutions
Image 4 of Enhanced Energy Solutions

Products and services

boiler cleaning, servicing & repair

boiler installations

central heating boilers

gas appliances

power flushing

landlord safety certificates

heating engineers

gas servicing

gas safety checks

central heating installation

boiler engineers

gas leaks

gas cookers

Domestic

Commercial

boiler replacements

central heating equipment

central heating services

gas appliances retail & servicing

gas central heating

gas cooker installation

gas cooker repairs

gas detectors

gas fire repairs

gas installers

gas safety

LPG

Emergencies

Leaks

Bathrooms

Toilets

water tanks

blocked sinks

radiator repairs

Gas safe registered

Credentials

Accreditations

  • Gas Safe Register (546335)

Reviews

Sufficient with boiler work but lacking in plumber skills!
2
I've used this company previously on two individual boiler jobs and been satisfied with the work. I then called upon there services for a leak that was coming from the bath through the kitchen sealing and this is a different story...
After four visits to the property the leak is still not resolved and they've advised to take out the bathroom and completely reseal. This should have been diagnosed in the first instance! Now not returning calls or answering the phone even after advising my partner is due to give birth and we really need this sorting as soon as possible! It's been over 6 weeks now!
01 Jul 2016
We are sorry to hear that you have not been fully satisfied by our service, however we would like to remind you that you were given the option of sealing and removing the suite but you chose sealing which was the cheapest option. Also you were only billed for the initial sealing and were advised to have the grouting redone which you never did, We would also like to highliht the fact that you were given several possible dates to carry out the required works but never got back to us with an agreed date.
31 Jul 2017
Typical nightmare customer. Not following good advice then complaining when things didn't go their way. Leaving negative reviews like this for small businesses is disgraceful.
Cancel Update
1000 characters limit
Commercial boiler installation
5
Couldn't be happier with the level of service delivered from the guys. I was tasked renewing our space heaters for the factory floor at our companies facility. It is safe to say the lads took the lead. After our initial meeting they advised us of the costs and where we could make savings on our energy consumption for the future and scheduled the installation to reduce the down time we had planned ourselves for the replacement. The heaters delivered and installed flawlessly, logistics and planning were fantastic start to finish. Advised us on maintenance schedules for the future to prevent failure like we had in the future.

Fantastic.
Cancel Update
1000 characters limit
Boiler repair
5
We have just had a problem with starting our boiler we didn't have hot water or heating so called EES and a very nice engineer called Steve came out and found the problem quickly and we were back up and running in no time. And the really good bit is that he didn't charge a fortune or try to tell us our boiler needed replacing so we will definitely be using them in future.
Cancel Update
1000 characters limit